Субота, 05.07.2025, 04:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Малокаховського НВК Пендальчук Ірини Анатоліївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Як підготувати сучасний урок

Пам'ятка «Як підготувати сучасний урок»

 

1. З чого потрібно розпочати підготовку до уроку:

 • чітко визначити і сформулювати для себе його тему;

  • визначити місце теми в навчальному курсі;
  • визначити провідні поняття, на які спирається цей урок;
  • окреслити для себе ту частину навчального мате­ріалу, яка буде використана у подальшій роботі, тобто подивитися на урок крізь призму перспективи своєї діяльності.

2. Визначити і чітко сформулювати для себе і окре­мо для учнів цільову установку уроку — навіщо він по­трібний? У зв'язку із цим потрібно окреслити навчаль­ну, розвивальну і виховну функції уроку.

3. Визначити обсяг навчального матеріалу. Для цього потрібно:

  • підібрати літературу з теми;
  • підібрати навчальні завдання, спрямовані на: за­своєння і відтворення нового матеріалу;  

   застосування знань в нових умовах; творчий підхід до знань;

  • упорядкувати навчальні завдання за принципом «від простого до складного»;

• підібрати три види завдань: завдання, які під­водять учнів до відтворення матеріалу;

  завдання, що сприяють осмисленню матеріалу; завдання, що сприяють закріпленню

   матеріалу.

4. Згрупувати  відібраний  навчальний матеріал.
       Для цього слід продумати послідовність організації роботи з відібраним матеріалом, зміну видів діяльності учнів. Головне при групуванні матеріалу — уміння зна­йти таку форму організації уроку, яка стимулюватиме активність учнів при сприйнятті матеріалу уроку.

5. Продумати «родзинку» уроку.

У кожному уроці має бути щось, що зможе зди­вувати учнів, — цікавий факт, несподіване відкриття, нестандартний погляд на вже відоме.

  1. Спланувати контроль за діяльністю учнів на уроці, для чого подумати: що контролювати; яким чином контролювати; як використовувати результа­ти контролю.
  2. Підготувати обладнання уроку. Скласти список необхідних навчально-наочних по­сібників. Продумати вигляд класної дошки.
  1. Продумати домашнє завдання, його змістову час­тину та рекомендації щодо виконання.
  2. Підготовлений таким чином урок має відобра­зитися у конспекті уроку, який повинен містити три основні частини: формальну; змістову; аналітичну.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025