Вівторок, 22.07.2025, 18:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Малокаховського НВК Пендальчук Ірини Анатоліївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Математичний квест

Математичний квест

Мета.

Формуватипізнавальнийінтерес до вивчення математики; розвиватилогічнемислення, математичну культуру учнів; виховуватинаполегливість у досягненні мети, почуттявідповідальності та взаємоповаги.

Вікова аудиторія: учні 7 класів.

Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

 

Правила гри

  1. Грають5 команд по 6 чоловік (учні 7 класів).
  2. Команда, подаючи заявку на участь в грі, автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.
  3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.
  4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку» і там виконати завдання. Щоб це зробити,їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.
  5. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються маршрут та успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.
  6. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, здаються організатору гри. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.
  7. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.
  8. Гра ведеться чесно, без підказок .
  9. Переможницею вважається команда, яка набере найбільшу кількість очок за виконанні вправи.
  10. Тривалість гри – 1 год.

 

 

 

 

 

 

 

Хід змагання

І. Вступне слово вчителя

Доброго дня,дорогідрузі!Я рада васвітати на грі,яка присвяченаматематиці. Не всіви в майбутньому станете математиками, але математика потрібна і в науці, і в техніці, і в повсякденномужитті.

Нехай тіучні, яким математика досіздавалася нудною танецікавою наукою сьогодніпереконаються, що вона весела та захоплююча.

Сьогоднівизможетепоказати не тількизнання з математики,але йумінняміркувати, зіставляти, знаходитивихідізскладнихситуацій. Нехай під час змаганняпануватимутькмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. Усіціскладовідопоможутьотримати вам перемогу.

Виявитинайкмітливіших, найрозумніших і найстараннішихучнівлюб’язнопогодилися:

Заступник директора Огнєва І.В.

вчителі математики та інформатики:

Когут С.В.

Іваніщук Н. Ю.

Данильчук Т.Ю.

Ковальчук Н. В.

Мирончук О. П.

 

ІІ. Порядок проведення гри.

Команди збираються у визначеному місці де буде проходити І етап змагань-«Візитівка».Потімкожна команда отримує маршрутний листок та бланк для підрахунку балів (на кожному етапі записується кількість отриманих балів) і розходяться по своїм маршрутам.

 

Граскладаєтьсяз таких етапів:

І.Візитівка(не оцінюється)

 

ІІ. Бліцопитування

Учні відповідають на поставлені питання, за кожну правильну відповідь 1 бал.

1.Сума двох натуральних чисел дорівнює добутку? (2 і 2)

2. Сота частина числа називається… (Відсотком)

3. Результат множення. (Добуток)

4. Рівність двох відношень. (Пропорція)

5. Протилежні додатним числам. (Від’ємні)

6. Третій степінь числа. (Куб)

7. Найбільше натуральне число. (Його не існує)

8. Як називаються числа, що використовуються для лічби? (Натуральні)

9. Назвіть найбільше трицифрове число. (999)

10. Як називається промінь , що виходить з вершини кута і ділить кут навпіл? (Бісектриса кута)

11. Яким інструментом можна виміряти кут на площині. (Транспортиром)

12. Скільки кутів у чотирикутника? (4)

13. Як називається кут, міра якого 91◦? (Тупим)

14. Скільки секунд в 1 годині? (3600с)

15. Чотирикутник, у якого всі кути і сторони рівні. (Квадрат)

16.Сума яких двох натуральних чисел більша за їх добуток? (1 і 1)

17. Рівняння, які мають одні і ті самі корені. (Рівносильні)

18. Частина прямої, обмежена з одного кінця. (Промінь)

19.Найменше натуральне число. (1)

20. Скільки бісектрис можна провести в трикутнику? (Три)

 

 

ІІІ. Математикав прислівях

Написати найбільшу кількість прислівїв з використанням чисел. Кожне оцінюється в 2 бали.

 

ІV. Гра «Так чи ні»

Гра «Так-ні»

  1. Площу круга обчислюють за формулою . (Так).
  2. Через дві точки можна провести одну пряму.(Так).
  3. Колобок має форму круга. (Ні).
  4. На руках 10 пальців. На 10 руках 100 пальців. (Ні).
  5. Якщо троє коней пробігли шлях 30 км,то кожний кінь пробіг 30 км. (Так).
  6. Доба коротша взимку ,ніж влітку.(Ні).
  7. Якщо одне яйце вариться 10 хв. , то 5 яєць варитимуться теж 10 хвилин.(Так).
  8. Число «Пі» ще називають числом Архімеда.(Так).
  9. Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг,то він буде важити, стоячи на двох ногах 10 кг. (Ні).
  10. Дід, бабка, онучка, собачка Жучка, кішка, мишка тягли-тягли і витягли ріпку. 12 очей побачило ріпку.(Так).

 

V. «Загадкова скринька»

Команди уважно слухають і намагаються якнайшвидше дати відповідь на питання. Чим раніше команди здогадаються, що за предмет знаходиться в загадковій скриньці, тим більше балів одержать. Чим більше вказівок до відповіді, тим менший бал. Якщо команда неправильно відповідає, вона не бере далі участі в обговоренні цього запитання. Конкурс оцінюється у 6 балів.

 

Що за гра ?

1) Історик ХХ ст. Роуз сказав : «Це щира гра - бесіда без слів ».

2) Ця гра - джерело цікавих математичних задач.

3) Якщо в кожній сім’ї можна буде знайти цю гру, то можна сподіватись, що з часом «зникне убогість справжніх державних умів» - слова Роуза.

4) Батьківщина гри - Індія, ім’я винахідника - невідоме. Давня назва -«Чатуранга».

5) Мешканець Праги першим прославився через цю гру.

6) Це палацове життя в мініатюрі.

(Шахи)

Що за лінія ?

  1. Від неї залежить зручність поїздки в маршрутці пасажирів.
  2. Її дуже поважають льотчики.
  3. У географії позначають числами.
  4. Про одну з них, яку захищали радянські бійці під час Великої Вітчизняної війни, складено пісню.
  5. А в геометрії - це одна з відомих ліній.
  6. У трикутнику їх три.

(Висота)

 

Що за фігура ?

  1. У Давнії Греції її вважали символом досконалості.
  2. Козаки сходились на ній.
  3. За її кількістю можна підрахувати вік дерева.
  4. У цій фігурі немає жодної діагоналі, не можна провести ані бісектриси, ані висоти.
  5. Вона з’являється під очима стомленої людини.
  6. Форму цієї фігури мають вікна у літаку.

(Круг)

 

Що за чудова річ?

  1. Історія винаходу цієї речі нараховує тисячу років. Навряд чи хто візьме на себе сміливість назвати ім’я винахідника.
  2. Один із різновидів називається клепсидрою.
  3. Майже у кожного з вас є ця чудова річ.
  4. У математиці без неї важко обійтися, особливо розв’язуючи задачі на рух.
  5. До цієї речі можна дібрати означення: сонячний, водяний , механічний, електронний, протиударний.
  6. Цій речі присвячено загадку : «Маю диво на стіні: каже «Так», не каже «Ні».

(Годинник)

 

Що за чотирикутник ?

  1. Він дав назву відомому танцю - кадрилі.
  2. У формі цього многокутника шикуються піхотинці, що по-військовому називається «каре».
  3. Його завжди бачимо на шахівниці.
  4. Його форму має майданчик, із якого злітає гелікоптер.
  5. Він використовується як зручна одиниця площі .
  6. Одночасно є чотирикутником, прямокутником, паралелограмом і ромбом.

(Квадрат)

 

 

Що за наука ?

  1. Це один із способів пізнання реальної дійсності.
  2. Ця наука була й залишиться постійною супутницею

упродовж року.

3) Вивчає об’єкти реального світу.

4) Ця наука досліджує просторові форми.

5) Єгипет - батьківщина цієї науки.

6) У перекладі з грецької означає «землемірство».

(Геометрія)

VI. Тести «Степінь з натуральним показником»

 

VII. Гра «Види кутів»

ІII. Підсумок.

Після проходження всіх етапів команди повертаються в відведене місце, де відбувається підрахунок балів , визначення переможців та нагородження.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025