Субота, 05.07.2025, 10:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Малокаховського НВК Пендальчук Ірини Анатоліївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Найбільш характерні недоліки уроку

1.Нехтування вчителем підготовкою плану проведення уроку.

2. Не приділяється належна увага мотивації і інтересу учнів до уроку.

3.Тема уроку не записується на дошці.

4.Мета уроку не узгоджується в процесі обговорення з учнями, а задається самим учителем.

5.Не проводиться оперативна перевірка якості виконання учнями письмових завдань, підготовки до уроків.

6. Час активної роботи учнів на уроці набагато менший, ніж час активного пояснення вчителя.

7. Мовчання більшості учнів на уроці.

8. Відсутня диференціація навчання на різних етапах уроку.

9.Учні на уроці пасивні.

10.Робота з обмеженим колом школярів.

11.Відповіді учнів на запитання вчителя в основному носять репродуктивний, відтворювальний характер. Характер навчальних завдань репродуктивний за алгоритмом.

12. Учитель виступає репродуктором навчання.

13. неналежна увага приділяється виділенню основного, найбільш суттєвого із змісту виучуваного матеріалу та його багаторазовому повторенню.

14. Не приділяється достатньої уваги підготовці учнів до тематичного оцінювання.

15. Панує напруженість, страх.

16. Нераціонально використовується час уроку.

17. Домашнє завдання не записано на дошці, задано після дзвінка, недиференційоване, значно перевищує об’єм роботи, виконаної на уроці.

18. Невчасно завершується урок.

19. Невміння якісно побудувати урок.

20.Зосередження уваги лише на учневі, який відповідає.

21. Неувага до відповіді учня, втручання у відповідь.

22. Гостра реакція на будь-які відхилення у поведінці учнів на уроці.

23.”Загравання” з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон.

24.Невміння спрямувати навчання і виховання на колектив учнів.

25. Погрози, грубі зауваження як основні засоби впливу на учнів.

26. Невиразність мови.

27.Невміння поставити акцент на найголовніше.

28.Монотонність голосу.

29. Нерухомість фігури.

30.Не врахування інтересу, захоплень учнів, або повної їх відсутності.

31.Механічне запозичення передового педагогічного досвіду.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025