Субота, 05.07.2025, 17:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Малокаховського НВК Пендальчук Ірини Анатоліївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Січень » 30 » Курси підвищення кваліфікації
19:12
Курси підвищення кваліфікації

У період з 11 по 29 січня 2016року на базі ХАНО були проведені курси підвищення кваліфікації для заступників директорів з навчально-виховної роботи. Серед трьох тижнів один був предметний.

Навчально-тематичний план розрахований на144 години і складався із трьох модулів: гуманітарно-соціального, професійного та діагностико-аналітичного. Модель курсів за формою проведення – очна. Очна форма навчання побудована на принципі особистого спілкування слухача курсів і викладачів в ході лекцій та семінарських занять в установленому розкладом обсязі. Вважається, що саме це дозволяє максимально розширити і зміцнити знання слухачів.

Ці курси дали мені дуже багато нових знань і вражень саме із управлінської діяльності та методики викладання фахового предмета. Особливо хочеться подякувати нашому методисту Кузьмич Тетяні Олександрівні, яка зуміла зібрати і донести до слухачів курсів багато нових знахідок педагогічної майстерності.

Прекрасний склад лекторів, які вільно володіли аудиторією (не лише викладаючи теоретичний матеріал, а й залучаючи вчителів до інтерактивної діяльності), актуальність розглянутих питань, доброзичлива атмосфера сприяли ефективності навчання, творчій співпраці.

Цикл лекцій Назаренко Л.М. «Стратегічні напрямки розвитку освітньої галузі».

 Інтерес до соціальних технологій, технологізації соціальної діяльності є закономірною складовою частиною і наслідком технологічної революції, яка глибоко перетворила і продовжує перетворювати світ. В умовах динамічних соціальних змін у світовій практиці дедалі більше затверджується інноваційний метод освоєння соціального простору − його технологізація. Соціальні технології виступають як науковиий ресурс, використання якого дозволяє не лише вивчити і передбачати різноманітні соціальні зміни, а й активно впливати на практичне життя, одержувати ефективний прогнозований соціальний результат. Щоб зрозуміти процес впровадження СТ, важливо знати їх життєвий цикл як нововведення: старт, швидке зростання, зрілість, насичення і фініш.

У результаті отримали сертифікат «Технологія соціального проектування»

Лекція Кирпенка Максима Юрійовича, директора Херсонського центру оцінювання якості освіти «ЗНО 2016».

 Пробне тестування дає можливість дитині «пройти процедуру ЗНО.  Адже це дає можливість навчитися працювати із зошитом та бланками відповідей, правильно розраховувати час на виконання завдань, психологічно адаптуватися до процедури та отримати результат із певного предмета. Зауважу, що пробне ЗНО не є обов'язковим, це добровільне тестування і проводиться на платній основі. 

Оскільки не в кожній родині є кошти для реєстрації на пробне ЗНО, ХЦОЯО рекомендує всім керівникам закладів провести таке тестування на базі школи. Адже у школі ця процедура безкоштовна і здійснюється у позаурочний час. Звичайно, ця процедура не на 100 відсотків відповідає процедурі пробного ЗНО, але певною мірою дає можливість учням спробувати себе в ролі учасника ЗНО.

Я думаю, що багато корисного для себе взяв кожен слухач саме із роботи з комп’ютерними технологіями - лекція Назаренко В.М. «Хмарні технології в управлінській діяльності»

Сьогодні важко уявити собі процес навчання без використання сучасних технологій. І перш за все мова йде про застосування в навчальному процесі інформаційно-комп'ютерних технологій.

Хмарні технології – це і поштова скринька, і створення та редагування офісних документів онлайн, і збереження файлів в мережі Інтернет, з доступом до них з будь-якого пристрою, де є мережа. Використання хмарних технологій  це дає змогу уникнути головних недоліків традиційних програмних продуктів: ліцензійність, відмова в роботі, сумісність з операційною системою, швидкість обробки даних, збереження та захист інформації. Упровадження хмарних технологій є новим напрямом у сфері комп’ютерних технологій, що розвивається.

Після здачі проекту отримали сертифікати по хмарним технологіям.

Лекції Кузьмич Т.О. «Шляхи реалізації ІІІ етапу обласної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді у сучасному освітньому просторі».

Збірник «Моделі соціалізую чого простору», де розроблені моделі:

 - школи громадянського становлення

 - культурно-освітній простір – домінуючий фактор формування особистості гімназиста в Білозерській  багатопрофільній гімназіїім.О.Я.Печерського

 - виховання соціально адаптованої особистості

 - читання та шкільна бібліотека як соціалізуючі  фактори

«Медіаосвіта в школах»

Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого і безпечного користування ними. Медіа потужно й суперечливо впливають на освіту молодого покоління, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихійного соціального навчання. До цього додаються вседозволеність інформаційного ринку, засилля низькопробної медіапродукції, низькоморальних цінностей. Відтак постає гостра потреба в розвитку медіаосвіти, одне з головних завдань якої полягає в запобіганні вразливості людини до медіанасильства і медіаманіпуляцій, втечі від реальності в лабіринти віртуального світу, поширенню медіазалежностей. Розробленіта затверджені авторські програми по медіаосвіті у школі.

«Гранти»

  Впровадження нових форм фінансування освіти потребує від сучасних керівників високої активності в питаннях залучення коштів на освітні проекти. При цьому механізмом отримання коштів на освіту стає участь в різноманітних конкурсах на грантове фінансування, що передбачає державно-суспільне управління навчальним закладом. Але зіткнулися з тим, що не всі управлінці знають перелік документів необхідних для грантів, тому я пропоную вам їх повний перелік.

Стартує великий проект «Григорій Сковорода - 300».

Мета проекту – «створення в структурі регіонів-символів для забезпечення «сродної» праці сталої орієнтації як головної умови щастя кожної особистості і більшості в громаді». Як засоби здійснення цієї мети пропонуються запровадження новітніх технологій, виробництво екологічно чистої продукції, розвиток зеленого туризму в місцях, пов’язаних з Г. С. Сковородою та іншими видатними українцями, дослідження філософської спадщини мислителя в контексті проблем ХХІ сторіччя.

Відвідування ФТЛ, обласної бібліотеки імені Дніпрової Чайки.

Наприкінці курсів всі слухачі представляли до захисту або статтю або випускну роботу.

Ми представляли атестаційну роботу на тему «ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ». Формою роботи було представлення власного досвіду роботи з додатками. Випускна робота є важливою формою самостійної освітньої діяльності слухача, у процесі якої він удосконалює професійні знання, вміння та навички, застосовує теоретичні та емпіричні методи дослідження.

У результаті успішно складеної залікової сесії педагогічні працівники закладів освіти Херсонської області отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразка.

Враження від курсів залишилися самі найкращі, велика подяка усім організаторам  та викладачам, а тепер залишається тільки впроваджувати в своїй роботі набуті знання. Ми, як слухачі курсів, дійсно отримали стимул до самовдосконалення та самореалізації, бо, як зазначив Костянтин Ушинський «Учитель живе доти, доки вчиться"

Переглядів: 216 | Додав: irina1980 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2025