У ході вивчення стану впровадження інформаційно-комунікативних технологій в освітню діяльність навчальних закладів Херсонської області виявилося, що на місцях приділяється увага загальній інформаційній грамотності педагогів. Однак у навчальній діяльності новітні технології використовуються недостатньо. Причин декілька. По-перше, не всі вчителі-предметники мають відповідну підготовку. За власними оцінками тільки 1% педагогічних працівників володіє на високому рівні компютерними технологіями і навчає інших, 10,3% не вбачають потреби у їх застосуванні під час навчального процесу.
По-друге, 41% закладів не мають компютерів у навчальних кабінетах, 16,8% наявної техніки несправні. Недостатня кількість компютерних програмних засобів навчання. Найгірша ситуація склалася у Великоолександрівському районі, де в середньому на 1 школу припадає 4 засоби проти 11 по області, Каховському (5), Нижньосірогозькому (6,7), Скадовському (8,1), Чаплинському (8,7) районах.
Тож, аби стимулюв
...
Читати далі »